trešdiena, 2018. gada 8. augusts

Džons Streleckis "Kafejnīca Kāpēc"



Džons Streleckis "Kafejnīca Kāpēc".
Neliela grāmatiņa, kas mazliet kā karuselis.
Veicina pārdomas. Arī iebildumus. Tomēr - pārdomas.

"Vai esi kādreiz redzējis kādu, kurš, darot to, ko citi, piepilda pats savas Dzīves Jēgu?" (53.lpp.)

"Kā tas nākas, ka mēs teju vai visu sev atvēlēto laiku tērējam tam, lai gatavotos darīt to, ko gribam. Kāpēc mēs to nedarām tūlīt, uz līdzenas vietas?" (69.lpp.)

"Vissarežģītākais ir spert pirmo soli - apjēgt, ka tikai mēs paši varam izlemt, kas dzīvē sniedz piepildījumu. Neviens cits mums to nevar iegalvot." (78.lpp.)


Daži jautājumi:

Ko Tev/man patīk darīt?
Cik bieži Tu/es to dari/u?
Lasīt, pastaigāties, sportot, zīmēt, rakstīt, gleznot, fotografēt, adīt, veidot origami, izšūt, braukt ar velo, peldēt, doties izbraucienos, ceļot?
Ko tieši Tev/man patīk darīt, nevis tāpēc, ka to dara varbūt draugi vai radinieki, nevis tāpēc, ka tas skaitās forši, ka TV to rāda, bet tāpēc, ka tieši pašai patīk?
Jo ir ļoti iedvesmojoši, interesanti, patīkami savureiz pakomunicēt ar laimīgu, piepildītu cilvēku, vai ne?
Patīkami, ja sarunbiedrs dažubrīd it kā staro.
Bet, vai Tu/es starojam? Kā ar Tevi/mani pašu?

Nav komentāru: